30. juni 2010

Oslo - Frederikshavn - Moss

Nå er det turistsesong, og prisene hos Color Line øker til det mangedobbelte av vinterpriser.
Dermed ble det Stena Line Frederikshavn - Oslo i dag, til DKK 195,-
i stedet for Color Line Hirtshals - Larvik for DKK 450,- ...

Selv om det var mye folk ombord på Stena Saga, var det alltid sitteplasser å finne forskjellige steder, og jeg fikk endog tatt en times lur på sofaen i baren... For øvrig fikk jeg skrevet et par artikler, sortert papirer og lest gjennom flere nyhetsbrev og oppdatert nettsider. En veldig effektiv kontordag, mens jeg allikevel var underveis - I love it!

Ferden gikk videre etter ankomst Oslo, med Intercity-tog mot Moss.
Og i dag var det faktisk mere stille på standard-sonen enn i stille-sonen, ikke verst, og det ble også en meget behagelig togtur på 43 minutter hvor jeg fikk fordypet meg i en meget god bok...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar