23. juni 2010

Pendlermat - ikke kjøp denne

Jeg prøver stadig noen nye typer enkel mat, da jeg ikke har adgang der jeg sover når jeg er på jobb. Imidlertid kan jeg lage mat på jobben, hvis det passer til avgangs- og ankomsttidene til fergene...

Denne uken prøver jeg to varianter av typen "Middag for èn", fra Danish Prime: Dansk Bøf og Millionbøf (siste på bilde).
Rettene koster DKK 18,- pr. stk, og kjøpes frosne.
De varmes 4 minuter i mikro og er klare til servering.

Disse kommer jeg ikke til å kjøpe igjen.
Jeg syns maten var ganske smakløs, bortsett fra en del salt, maten ser ikke særlig appetittelig ut, og man kan kjøpe bedre retter til bedre pris.

Har man jobbet en hel dag, og ikke har alternativer, kan det selvfølgelig spises, men det er langtfra førstevalget mitt fremover.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar